Objawy - arytmia

Arytmia

objawy.org.pl





Tytuł:  Problem z lekarstwami na nadciśnienie!Pomocy!
Autor:  Wojtek
20.5.2010, 10:18
Mam problem mój tato 60-cio letni mężczyzna cierpi na nadciśnienie tętnicze i z tego powodu regularnie przyjmuje leki wyrównujące ciśnienie. Dodatkowo lekarz przepisał mu tabletki, których zadaniem jest wyrównanie akcji serca, nazwy niestety nie pamiętam. Problem tkwi w tym, że tata źle się czuje po zażyciu tych leków, boli go serce, cierpi na zawroty głowy. Poinformował o tym lekarza, lecz ten polecił mu dalsze przyjmowanie tych lekarstw. Złe samopoczucie spowodowało, że tata postanowił brać połowę dawki. Nie wiem czy jest to korzystne i czy postępuje słusznie. Ja dużo pracuje i mam ograniczone możliwości wizyt u ojca (300km). Martwię się, ponieważ nie mogę go przekonać, żeby postępował według wskazówek lekarza, jednocześnie boję się, że może mieć kłopoty ze zdrowiem. Proszę o pomoc!

Tytuł:  Problem z lekarstwami na nadciśnienie!Pomocy!
Autor:  Oswiecony
24.1.2011, 03:04
i nie przekonuj go! Pamietaj, ze bardzo wielu lekarzy ma uklady z firmami farmaceutycznymi i zinteresowana jest nie zdrowiem pacjenta a zaaplikowaniem konkretnego \"zaprzyjaznionego leku\"!Najlepiej pojsc ze swoimi problemami zdrwowotnymi do innych lekarzy nie informujac ich o poprzedniej diagnozie i zaaplikowanym lekarstwie! Przysiega Hipokratesa i etyka lekarska umarla wraz ze zgeszefcieniem naszego zycia i podporzadkowaniu go zyskowi za wszelka cene! Na xxx swojemu tacie potrojna dawke Gazety Wyborczej i TVNu!!Na pewno od razu wyzdrowieje!

Odpowiedz:

Tytuł:
Autor:
Tekst:
Wpisz poprawną odpowiedz
aby wysłać wiadomość
nosił wilk razy kilka ponieśli i...
 



Pozostałe tematy: