Objawy - arytmia

Arytmia

objawy.org.pl

Forum

arytmia, wysiłek fizyczny, zła dieta (alex)
Witam mam problem i szukam wiadomości oraz porad na temat arytmii serca. Jestem osobą z nadwagą, pracuję jako przedstawiciel handlowy. Od niedawna postanowiłem zrobić coś z sobą i schudnąć parę kilo. Przeszedłem na dietę, ćwiczę od kilku tygodni. Wcześniej, to znaczy kilka lat temu trenowałem piłkę nożną. Postanowiłem namówić moich starych kompanów na powrót na murawę i udało się. Pojawiły się jednak schody, ok chudnę i ciało moje wraca do formy, lecz coś z sercem chyba nie tak, martwię się, ponieważ po wysiłku nie mogę opanować oddechu, kaszlę, duszę się. Czuję, że serce bije jak szalone, nierytmicznie jakby za szybko. Mam pytanie czy nie grozi mi jakaś choroba): Uwielbiam grać w piłkę i jest to jedyny sport, który sprawia mi radość. Proszę pomóżcie. Ponieważ nie wiem, czy mam iść do lekarza, zmienić dietę, lub zmienić dyscyplinę sportową.
(więcej...)

1
Tabletki antykoncepcyjne powodem arytmi? (ana25)
Doskonale Cię rozumiem, ja miałam podobne dolegliwości, odstawiłam tabletki i po paru miesiącach wszystko wrócił do normy. Prawdą jest też to, że po niewielkiej dawce alkoholu czułam się tragicznie, myślałam że serce to zaraz mi z klatki piersiowej wyskoczy. Zrobiłam badania serca ale wszystko w normie. Lekarz powiedział że możliwe są takie dolegliwości podczas zażywania hormonów. Nie martw się Aniu cykle miesiączkowe po dłuższym okresie powinny się same wyregulować.
(więcej...)

2
Problem z lekarstwami na nadciśnienie!Pomocy! (Wojtek)